O spoločnosti     /     Projekty     /     Kariéra     /     Aktuality     /     Referencie     /     Kontakt
ĽudiaFirmyKrátkodobé semináreKompletná ponuka
Zoznam partnerov:
Otestujte sa On-line learning
     

Online marketing v praxi - digitálna transformácia od A po Z
prezenčno - dištančný kurz

AV   >   Počítače
Dátum konania:14. 06. 2023 - 20. 08. 2023
Miesto konania:Martin - konkrétne miesto upresníme všetkým prihláseným klientom v dostatočnom predstihu pred začiatkom kurzu
Cena:890
Registrácia:cez projekt ,,Nestrať prácu - vzdelávaj sa,, najneskôr 21 dní pred termínom začiatku kurzu
cez projekt ,,KOMPAS+ ,, najneskôr 15 dní pred termínom začiatku kurzu
Zľavy:možnosť preplatenia kurzu cez úrad práce :
nezamestnaní cez projekt KOMPAS+
zamestnaní - cez projekt ,,Nestrať prácu - vzdelávaj sa,,
kontaktujte nás, príp. sa informujte na svojom úrade práce
Na objednávku:nie

Vydané osvedčenia:Potvrdenie o absolvovaní
Certifikát Akadémie vzdelávania

Popis:1. optimalizácia webových stránok pre zlepšenie viditeľnosti vo vyhľadávačoch.

2. reklamy, ktoré sa zobrazujú v rámci vyhľadávačov alebo na webových stránkach, ktoré sú platené iba v prípade, že užívateľ na reklamu klikne.

3. tvorba a šírenie obsahu, ktorý má za cieľ zaujať a prilákať pozornosť cieľovej skupiny.

4. použitie emailov na komunikáciu s cieľovou skupinou a propagáciu produktov alebo služieb.

5. propagácia produktov alebo služieb na sociálnych médiách, vrátane tvorby obsahu, súťaží, reklám a iných aktivít.

6. spolupráca so sprostredkovateľmi, ktorí propagujú vaše produkty alebo služby a získavajú provízie z realizovaných predajov.

7. propagácia produktov alebo služieb prostredníctvom videí na platformách, ako sú YouTube alebo Instagram.

8. reklamy, ktoré sa zobrazujú na webových stránkach vo forme bannerov, obrázkov alebo videí.

9. spolupráca s populárnymi influencermi na sociálnych médiách s cieľom propagovať vaše produkty alebo služby.

10. opätovné oslovenie užívateľov, ktorí už navštívili vašu webovú stránku alebo si prehliadali váš produkt alebo službu, s cieľom znovu ich zaujať a viesť k nákupu.

11. optimalizácia webovej stránky pre zlepšenie viditeľnosti v konkrétnom geografickom regióne, čím sa zvyšuje pravdepodobnosť získania zákazníkov z miestneho trhu.

12. využitie chatbotov na komunikáciu s užívateľmi a poskytovanie rýchlej pomoci alebo odpovedí na otázky o vašich produktoch alebo službách.

13. využitie online kanálov na šírenie správ a informácií o vašej značke alebo produktoch, s cieľom zvýšiť povedomie o vašej značke a prilákať nových zákazníkov.

14. analýza dát o návštevnosti vašej webovej stránky a správaní užívateľov, ktorá pomáha zlepšovať a optimalizovať vašu online marketingovú stratégiu.
Spôsob ukončenia:záverečná prezentácia
Profil absolventa:Účastník školenia bude vyškolený na prípravu, realizáciu a vyhodnotenie krátkodobého a dlhodobého marketingového, mediálneho a komunikačného plánu pre budovanie značky, propagáciu služieb a podporu náboru. Účastník nadobudne zručnosti pri tvorbe social marketingu - interakcia s klientmi na sociálnych sieťach. Rovnako sa oboznámi s taktikami, ako správne a efektívne komunikovať s marketingovými a obchodnými partnermi spoločnosti.

Kontaktujte nás

Meno a priezvisko:
E-mail:
Správa: